woensdag 30 januari 2008

Mijn vaar route.

Er is een nieuwe link bij gekomen. En zoals jullie al geraad hebben kun je met deze link zien wat mijn vaar route is. Je moet dan nog wel de volgende dingen invullen:

vessel name: Kalmar

voyage number: NIET invullen

from date: 09-febr-2008, dit kan je invullen door op het icoontje naast het invulvak aan te klikken. Er komt dan een menu'tje te voorschijn waarbij je de maand en dag kunt aanklikken.

to date: 09-jul-2008, dit gaat precies hetzelfde als bij het vakje from date.

Ik heb ook inde link mijn positie op google earth de havens er proberen in te zetten. niet alle havens die ik er hoopte in te zetten staan erin. Dit probleem moet ik nog oplossen.

3 opmerkingen:

Jeroen zei

Heey Frank,

Veel plezier tijdens je stage, maak er maar een mooie tijd van. Ga je berichtjes volgen!

Hou je haaks.

Jeroen

ineke zei

Hallo Frank,

Geluksvogel!
Wat een fantastische stage.
Ik ga je volgen.
En hoop dat je foto's maakt van de doorvaart Suezkanaal.
Een fijne tijd in de komende maanden.

Ineke

Ria zei

En?? Alles een beetje onder controle?

Al 48 uur aan boord, dus zeebenen enzo.

Nu Bremen uit en op naar de Middellandse Zee. En snel een beetje ja!