vrijdag 18 januari 2008

De voorbereiding op de stage.

Voordat ik op stage kan moeten er een aantal dingen geregeld worden namelijk mijn amerikaanse visum en een keuring. Op dit moment ben ik dus bezig met de visum. Nou geloof mij, it is all horribly fuckt up. Ze willen echt alles van je weten en het mooiste is nog wel het feit dan ik moet aangeven of ik ooit wel eens prostituee ben geweest of pooier, maar ook of ik plannen heb voor terroristische activiteiten. Maar natuuuuurlijk!!!! Grote pret dus. Het is wel verrassend hoeveel je zelf moet regelen voor je stage en het gezeur met te behalen tentamen. Dus lezers van mijn blog die nog op de middelbare school zitten, jullie hebben het nog makkelijk. Dit is het eerste bericht van vele die nog komen. Ik zal proberen een paar keer per week een nieuw berichtje er op te zetten. En ik zeg proberen want ik zal flink aan het werk gezet worden. Ik vertrek om 9 february. Hoelaat weet ik nog niet. Ik weet al wel dat het schip waar ik op vaar een keer in een dok gaat liggen.

3 opmerkingen:

gezin homan zei

dit is ff een test

Wouter zei

heb je al een groen licht gehad van John? zal wel lukken denk!
succes Frenky! en een behouden vaart :P

***voorkom het sneeuwschuif effect***

Bob zei

Hey Frankstar,

Let je een beetje op marieke!? Wel vet dat je een keer in dok komt.

Rollater,
Bob